Shop Mobile More Submit  Join Login
×

Featured in Collections




Details

Submitted on
December 26, 2012
Image Size
341 KB
Resolution
1200×1600
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
242
Favourites
8 (who?)
Comments
80
Downloads
4

Camera Data

Make
SAMSUNG
Model
SGH-I727
Shutter Speed
1/8 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
3 mm
ISO Speed
400
Date Taken
Dec 24, 2012, 9:45:43 PM
×
me by BubblegumGirl22 me by BubblegumGirl22
just me
Add a Comment:
 
:iconbenjinewmanart:
BenjiNewmanArt Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Totally this is the best pic of you.
Reply
:iconbubblegumgirl22:
BubblegumGirl22 Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist General Artist
haha xD aww I think I was trying to look evil in that photo xD
Reply
:iconbenjinewmanart:
BenjiNewmanArt Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Hahaha , well you failed........smouldering is more like it hahaha

Evil....sheesh.
Reply
:iconbubblegumgirl22:
BubblegumGirl22 Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist General Artist
nuuu its evil I tell you xD

and how would you smolder something? o.o
Reply
:iconbenjinewmanart:
BenjiNewmanArt Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Hahaha, nah, you aint evil........
um smolder..........dunno you are the expert.
Reply
:iconbubblegumgirl22:
BubblegumGirl22 Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist General Artist
no im not xD I thought I was being evil so nope, im no expert.
Reply
:iconbenjinewmanart:
BenjiNewmanArt Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Haha
well okay, you look a little evil
Reply
:iconbubblegumgirl22:
BubblegumGirl22 Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist General Artist
haha yaaaay I win ^-^
Reply
(1 Reply)
:iconthe-amethyst-jedi:
The-Amethyst-Jedi Featured By Owner Jun 5, 2013
Very pretty!
Reply
:iconbubblegumgirl22:
BubblegumGirl22 Featured By Owner Jun 5, 2013  Hobbyist General Artist
aww why thank you ^-^
Reply
Add a Comment: